  • Data: 2020-04-13 11:43:20
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 10:33, Kviat pisze:

    > Tylko pozornie. Ale wystarczy zastanowić się, czym się kierują i jak
    > myślą politycy.
    >
    > Polityk podejmuje decyzje. Jeżeli nie podejmuje, to nie istnieje.

    Przestań już. Te decyzje nie mają żadnego uzasadnienia
    epidemiologicznego. Więc nie masz co ich bronić. Chyba że chcesz po
    prostu bronić polityków, którzy je podejmują - a nie decyzji.

    Zaczęło się od tego, że nieudolnie tłumaczyłeś to z punktu widzenia
    zapobiegania zakażeniom. Zdecyduj się o czym piszemy i nie róbmy pewexu.

    --
    Shrek