  • Data: 2020-04-13 13:29:27
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 13:24, Kviat pisze:

    > Przestań już. Uzasadnij, że nie mają.
    > Z "tak mi się wydaje" dyskutować nie zamierzam.

    To nie tak działa. Uzasadnij dlaczego mają. W przeciwnym wypadku ja
    stwierdzę, że od jutra zakazujemy jedzenia papryki czerwonej bo źle robi
    na koronowiruasa, a ty uzasadnij że nie.

    > Widocznie nie przeczytałeś uważnie. Nikogo nie bronię, a już szczególnie
    > polityków. Wykazałem Ci tylko, że, jeżeli nie widzisz sensu, to nie
    > oznacza, że tego sensu nie ma. Być może jest inny niż się spodziewałeś,
    > ale to nie moja wina.

    Więc ten sens (z punktu widzenia epidemiologi) wskaż.

    > Trudno nie rozpatrywać zakazu z punktu widzenia zapobiegania zakażeniom,
    > skoro zakaz został wprowadzony w związku z rozpowszechnianiem zakażenia.

    Więc nie ma on żadnego logicznego uzasadnienia.

    > Więc nie róbmy pewexu.

    Dokładnie - skupmy się na tym co to ma do rzeczy w zakresie koronawirusa
    a nie działań polityków.

    --
    Shrek