  • Data: 2003-09-02 19:05:07
    Temat: Re: MPK Lodz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oczywiście, pytanie tylko dlaczego nałożono samą karę jezeli bilet byl
    > wazny?

    Moze kontroler się pomylil? Wszak jest tylko czlowiekiem....A moze
    zwyczajnie nie wiedzial o wypadku? Kontroler nie jest wladny, by na miejscu
    kontroli sprawdzic gdzie i kiedy byly jakies awarie. Natomiast samo MPK ma
    takie zajscia w dokumentacji, dlatego wlasnie od kazdego wezwania do zaplaty
    sluzy prawo odwolania w terminie 7 dni.

    > nie chodzi mi o samo anulowanie, a zwrocenie uwagi na fakt, iz pomimo
    > tego ze bylem "ofiara" wypadku to jeszcze zostalem ukarany - przez co
    > zmuszony do zalatwiania calej sprawy (pisanie jakis dziwnych pism, podroz
    > gdzies do siedziby firmy itd). chodzi o sam sposob potraktowania.

    No ale ostatecznie anulowali tę oplatę? Jaki sposob potraktowania? Ktos byl
    chamski, wulgarny? Niestety czasem sie zdarza ze wskutek czyjejs pomylki
    musimy dochodzic swoich praw na takiej czy innej drodze i wowczas jestesmy
    narazeni na pewne niewygody i sporą nieraz stratę czasu - czego zatem w tej
    sytuacji wymagać od MPK? Przeprosin?

    pdr
    Olo