  • Data: 2003-09-03 16:20:23
    Temat: Re: MPK Lodz
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zwyczaj zwyczajem... ale na moją prośbę zwrócić powinien natychmiast nie
    > wspominając przy tym że z nim wysiadł..:)

    Sam mu ten dowod dales, wiec nawet jakby Ci go w ogole nie oddal, to to
    nawet pod kradziez nie podpada...

    > a kiedy chciałbym prowadzić np samochód i miałbym kontrolę policji?
    > pokazałbym im pokwitowanie od kontrolera? :))

    1. wlasnie tak
    2. chcialbys prowadzic pojazd poslugujac sie sfalszowanym prawem jazdy?
    Raz jeszcze nadmieniam ze nie chodzi tu o autentyczny dokument ale o
    falszywke - tylko takie wolno zatrzymywac.

    > jeśli ma problem z dokumentem może jedynie zadzwonić na policję.

    Swoją drogą kazda tego typu sprawa jest przekazywana policji.

    > zatrzymanie
    > dokumentu tożsamości w takiej sytuacji w RP to przestępstwo.

    Raz jeszcze - mowa o falszywkach a nie prawdziwych dokumentach. Zatrzymanie
    falsyfikatu i przestępcy, celem przekazania ich policji przestępstwem nie
    jest, a wręcz przeciwnie.

    pdr
    Olo