  • Data: 2003-09-02 15:35:56
    Temat: Re: MPK Lodz
    Od: "kot_bury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    oczywiście, pytanie tylko dlaczego nałożono samą karę jezeli bilet byl
    wazny? nie chodzi mi o samo anulowanie, a zwrocenie uwagi na fakt, iz pomimo
    tego ze bylem "ofiara" wypadku to jeszcze zostalem ukarany - przez co
    zmuszony do zalatwiania calej sprawy (pisanie jakis dziwnych pism, podroz
    gdzies do siedziby firmy itd). chodzi o sam sposob potraktowania.
    pozdrowienia