  • Data: 2003-09-03 10:22:57
    Temat: Re: MPK Lodz
    Od: "kot_bury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież podpisując blankiet opłaty dodatkowej masz właśnie możliwość
    > wpisania w tym miejscu swoich uwag. Bo to jest miejsce na Twoje uwagi.
    ale sporządzone przez kontrolera
    > A blankiet podpisałeś, prawda? Bo inaczej nie miałbyś się od czego
    > odwoływać.
    to miejsce zauważyłem po podpisaniu - to była inna część "blankietu" , a ja
    otrzymałem jedynie druk przekazu

    > Kontrolerowi jest wygodniej spisywać dane z dokumentu, kiedy trzyma je
    > w ręku - więc to akurat jest przyjęty zwyczaj skracający czas spisywania.

    zwyczaj zwyczajem... ale na moją prośbę zwrócić powinien natychmiast nie
    wspominając przy tym że z nim wysiadł..:)

    > Poza tym kontroler musi mieć możliwość ocenienia autentyczności dokumentu
    > (w razie wątpliwości może go zatrzymać za pokwitowaniem), więc nie
    > wystarczy, że mu pomachasz nim przed oczami.

    a kiedy chciałbym prowadzić np samochód i miałbym kontrolę policji?
    pokazałbym im pokwitowanie od kontrolera? :))
    jeśli ma problem z dokumentem może jedynie zadzwonić na policję. zatrzymanie
    dokumentu tożsamości w takiej sytuacji w RP to przestępstwo. może zatrzymać
    bilet lub legitymację (za pokwitowaniem)