eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMPK Lodz › Re: MPK Lodz
  • Data: 2003-09-03 09:10:58
    Temat: Re: MPK Lodz
    Od: "kot_bury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bj2pk6$kib$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > > oczywiście, pytanie tylko dlaczego nałożono samą karę jezeli bilet byl
    > > wazny?
    >
    > Moze kontroler się pomylil? Wszak jest tylko czlowiekiem....A moze
    > zwyczajnie nie wiedzial o wypadku? Kontroler nie jest wladny, by na
    miejscu
    > kontroli sprawdzic gdzie i kiedy byly jakies awarie.

    ok, tyle że to zdarzyło się dwa przystanki od wypadku i każdy podróżujący tą
    trasą dokładnie wiedział co się stało.Poprosiłem o pomoc w wyjasnieniu
    pracownika MPK - ten mnie "zbył", zaproponowałem telefon do mpk - kontroler
    nie chciał o tym słyszeć.poprosiłem o zrobienie wzmianki o całes sytuacji na
    wypisywanym dokumencie (widziałem, że jest tam nawet odpowiednia
    rubryczka) - także bez żadnego skutku...
    dodam tylko, że muszę wziąć dzień urlopu żeby tą sprawę załatwić :) (albo
    "zerwać" się z pracy na 2-4 godziny)


    > No ale ostatecznie anulowali tę oplatę? Jaki sposob potraktowania? Ktos
    byl
    > chamski, wulgarny? Niestety czasem sie zdarza ze wskutek czyjejs pomylki
    > musimy dochodzic swoich praw na takiej czy innej drodze i wowczas jestesmy
    > narazeni na pewne niewygody i sporą nieraz stratę czasu -

    pismo dopiero "poszło"..
    oczywiście, tyle że cała sprawa powinna się już dawno skończyć ( a właściwie
    nie zaczynać:) ). czy np zmuszanie pasażera (nawet tego bez biletu) do
    opuszczenia pojazdu (argumentem przetargowym jest tutaj dowód osobisty w
    ręce kontrolera) jest choćby zgodne z regulaminem? w nim jest wprost
    napisane, że wysiadamy na wskazanym przez pasażera przystanku. czy odmowa
    zwrotu dokumentu tożsamości jest ok? kontroler może domagać się "okazania" -
    a wydaje mi się że trzymanie dt w łapkach to już inna czynność... oczywiście
    to są wszystko drobne rzeczy, ale po zsumowaniu robi się już cała sterta
    nieprawidłowości. napiszę jak to się skończy :)

    czego zatem w tej sytuacji wymagać od MPK? Przeprosin?
    myślę że przeprosiny są wskazane... ale chcę by obsługiwano mnie w sposób
    profesjonalny - w końcu płacę za to nawet sporo pieniędzy...

    pozdrowienia
    kot_bury


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1