    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja Microsoftu
    Date: Sat, 21 Nov 2009 12:17:23 +0100
    <hdsn3s$qfq$1@news.interia.pl> <hdsrn1$80q$11@inews.gazeta.pl>
    <o...@c...brudna.chmurka.net>
    <hdtsas$599$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b027470$1@news.home.net.pl>
    <hdtvoh$qi8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b02802a$1@news.home.net.pl>
    <5...@f...googlegroups.com>
    <he07km$6rc$2@news.interia.pl> <he0lsb$gee$7@achot.icm.edu.pl>
    <he0ohf$qfd$1@news.interia.pl> <he1aim$42j$1@achot.icm.edu.pl>
    <he1h9k$nva$1@news.interia.pl> <5...@j...huge.strangled.net>
    <he2rlc$hnm$1@inews.gazeta.pl> <he32jp$j2d$1@news.interia.pl>
    <4b052202$1@news.home.net.pl> <he37ns$ovc$1@news.interia.pl>
    <4b052e80$1@news.home.net.pl> <he3bph$tg9$1@news.interia.pl>
    <4b0725a9$1@news.home.net.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Wybacz, ale w odróżnieniu od ciebie nie mam zwyczaju brać obliczeń z
    > sufitu astralnego.

    Więc podaj obliczenia z wiarygodnego dla Ciebie źródła. Bo na razie to
    krzyczysz radośnie ,,Nie masz racji, ale ja nie powiem, nie powiem jaka
    jest prawda''. Tak się bawić możesz nie ze mną. Za stary jestem na to.
    Podałem statystyki, Ty twierdzisz, że są niewiarygodne. Więc zaproponuj
    SWOJĄ wersję statystyk, to porozmawiamy.

    > "Półświatka"? Weź ty się może lecz, co?

    Trochę faktycznie mi to słowo nie wyszło, bo po zastanowieniu się, tu
    chodzi o margines społeczny, więc środowisko chyba jednakowoż
    przestępcze. Mi chodziło o zaakcentowanie niszy czy bardzo znikomej
    grupy społecznej. Przepraszam, jeżeli uraziłem źle dobranym słowem.
    Wciąż nie umiem znaleźć podobnego, a nie nacechowanego negatywnie.

    > Gorszego? Niby w którym miejscu, hmm?

    W wielu. Myślisz dlaczego po 5 latach używania różnej maści linuksów
    powróciłem do Windowsa?

    > Ten tak zwany naród nie widzi alternatywy, bo często o niej nie wie -
    > lub jest otumaniony kłamstwami osób będących, podobnie jak ty, na
    > usługach M$

    A w jakim zakresie jestem wg ciebie na usługach MS?

    > i siejących brednie, jaki ten Linux jest zły i strasznie trudny.

    Żadne brednie niestety :( Nie chodzi o trudność, bo ta owszem, jest
    sporo większa i dla ZU się nie nadaje, ale to detal, bo ja sobie
    radziłem. Niestety problemem jest niestabilność, brak obsługi sprzętu i
    spora liczba błędów.

    Przez rok wysyłałem ogłoszenia, ze ZAPŁACĘ za wdrożenie linuksa na moim
    laptopie. Nie udało się znaleźć żadnego specjalisty, choć w dyskusjach
    wszyscy pisali podobnie jak ty.

    Niestety rozwiązania linuksowe nie sprawdziły się ani w pracowni
    szkolnej ani na laptopie. Osobiście bardzo tego żałuję, bo pod Windows
    brakuje mi wielu możliwości środowiska KDE.

    W każdym razie, na pewno bym nie polecił linuksów osobom spoza branży
    informatycznej. Każdy, kto miał styczność ze zwykłymi użytkownikami,
    szybko straci parę w autorytatywnych stwierdzeniach, jakimi sypiesz.

    Jesteś dla mnie niemiły, żeby nie powiedzieć chamski, więc się odpłacę
    podobnie: Też twierdziłeś autorytatywnie i radośnie, jak to ci wszystko
    wolno z aparatem.... I co? Sąd jakoś nie podzielił twojego zdania ztcw.

    Realia życia kolego są inne niż ideologiczna i zacietrzewiona twoja
    postawa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek