    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwituje odbior pieczatek
    Date: Mon, 19 Oct 2009 15:37:33 +0200
    Sender: a...@p...xdsl.centertel.pl

    jedrus <a...@n...btx.pl> pisze:

    > Odpowiadam pod swoim postem bo mam nowe fakty ad tych pieczatek.
    > "Przycisniety" do sciany kombatant, opieprzony przez kolegow ze
    > srodowiska mowi:
    >
    > 1. Policjant byl po cywilnemu
    > 2. Nie pokazal ZADNEGO kwitu i legitymacji tez nie okazal
    >
    > Zgodnie z Waszymi sugestiami, wyslalem kombatanta dzisiaj do
    > komisariatu po kopie nakazu. Nic nie zalatwil bo otrzymal odpowiedz,
    > ze to TAJEMNICA PANSTWOWA" i ten nakaz moze dostac tylko adwokat ( jak
    > ten 88 letni czlowiek ma to zalatwic skoro nie zna nr. sygnatury
> [...]

    Twoja relacja jakoś potrafi jakoś dziwnie stworzyć wrażenie że ten
    kombatant może sam "kręcić w zeznaniach" u osób nie związanych
    emocjonalnie ze stronami sporu.

    Dla mnie (jako nie prawnika) narzucającą się sugestią jest wrzucenie tej
    całej sprawy w tok w pełni biurokratycznych procedur z pismami i
    potwierdzeniami zęby był ślad *na piśmie* co twierdziła policja i
    prokuratura, oraz co "do protokołu" zeznał sam kombatant.
    Można zacząć od *napisania* do prokuratury doniesienia o podejrzeniu
    popełnienia przestępstwa "udawania policjanta" przez kolegów
    kombatanta. "Zarzuty dodatkowe" można dorzucić potem w zależności ci się
    uzyska *na piśmie* odpowiedź czy to był policjant czy nie.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Groźniejsze jest wojsko jeleni przy lwie hetmanie niż wojsko lwów