  • Data: 2009-10-19 12:32:54
    Temat: Re: Kwituje odbior pieczatek
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jedrus pisze:
    > "w ilosci 6 sztuk ktore zostaly odbite na kartce.
    > St.sierz. Jakub (nazwisko nieczytelne) KP5 (miasto)
    > dnia 3.10.2009...tu podpis nieczyelny".

    Odpowiadam pod swoim postem bo mam nowe fakty ad tych pieczatek.
    "Przycisniety" do sciany kombatant, opieprzony przez kolegow ze
    srodowiska mowi:

    1. Policjant byl po cywilnemu
    2. Nie pokazal ZADNEGO kwitu i legitymacji tez nie okazal

    Zgodnie z Waszymi sugestiami, wyslalem kombatanta dzisiaj do komisariatu
    po kopie nakazu. Nic nie zalatwil bo otrzymal odpowiedz, ze to TAJEMNICA
    PANSTWOWA" i ten nakaz moze dostac tylko adwokat ( jak ten 88 letni
    czlowiek ma to zalatwic skoro nie zna nr. sygnatury nakazu) albo
    prokurator. Dodal,ze policjant mial sie zglosic wieczorem ale nie
    przyszedl.
    Mowil, ze pieczecie sa juz u samozwanczego prezesa zwiazku a to z kolei
    mnie zamurowalo.
    Co podpowiedzic temu czlowiekowi i jakie dzialania ma podjac?

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/