  • Data: 2009-10-19 21:45:46
    Temat: Re: Kwituje odbior pieczatek
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (19.10.2009 15:58), jedrus wrote:

    > Rozmowa telefoniczna z 88 czlowiekiem do latwych nie nalezy i dopiero
    > "docisniecie" podwyzszonym glosem daje efekt jak w poscie.

    [...]
    > Pisma pismami ale chodzi generalnie o to, zeby kombatant mial sie do
    > czego odwolac. Policjant dokunujacy zajecia pieczeci nie jest dostepny
    > bo "w miescie". Komendant komisariatu ( tak przynajmniej utrzymuje
    > kombatant) twierdzi, ze wydanie kombatantowi podstawy prawnej "kipiszu"
    > w domu stanowi "tajemnice panstwowa".

    Wydaje mi się to trochę niewiarygodne. Być może rzeczywiście policja
    udzieliła mu takiej informacji, bardziej jednak bym stawiał na to że w
    ogólnym zdenerwowaniu rzeczony kombatant części nie usłyszał, część
    przekręcił a dalszą część sobie sam dośpiewał.

    Tym bardziej bym się więc trzymał drogi pisemnej. Ciutkę mniejsze wtedy
    emocje wchodzą w grę.

    > Na co wiec sie kombatant ma
    > odwolac..?
    > Jezeli chodzi o doniesienie o podejrzeniu przestepstwa to gdzie on taki
    > fakt moze zglosic..??
    > Czy od razu do prokuratury...,

    Ja bym na jego miejscu wysłał podejrzenie do prokuratury poleconym.
    Tylko najpierw bym się upewnił że nie kręcę w zeznaniach :).

    p. m.