  • Data: 2009-10-19 13:58:57
    Temat: Re: Kwituje odbior pieczatek
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Twoja relacja jakoś potrafi jakoś dziwnie stworzyć wrażenie że ten
    > kombatant może sam "kręcić w zeznaniach" u osób nie związanych
    > emocjonalnie ze stronami sporu.

    Rozmowa telefoniczna z 88 czlowiekiem do latwych nie nalezy i dopiero
    "docisniecie" podwyzszonym glosem daje efekt jak w poscie.

    > Dla mnie (jako nie prawnika) narzucającą się sugestią jest wrzucenie tej
    > całej sprawy w tok w pełni biurokratycznych procedur z pismami i
    > potwierdzeniami zęby był ślad *na piśmie* co twierdziła policja i
    > prokuratura, oraz co "do protokołu" zeznał sam kombatant.
    > Można zacząć od *napisania* do prokuratury doniesienia o podejrzeniu
    > popełnienia przestępstwa "udawania policjanta" przez kolegów
    > kombatanta. "Zarzuty dodatkowe" można dorzucić potem w zależności ci się
    > uzyska *na piśmie* odpowiedź czy to był policjant czy nie.

    Pisma pismami ale chodzi generalnie o to, zeby kombatant mial sie do
    czego odwolac. Policjant dokunujacy zajecia pieczeci nie jest dostepny
    bo "w miescie". Komendant komisariatu ( tak przynajmniej utrzymuje
    kombatant) twierdzi, ze wydanie kombatantowi podstawy prawnej "kipiszu"
    w domu stanowi "tajemnice panstwowa". Na co wiec sie kombatant ma
    odwolac..?
    Jezeli chodzi o doniesienie o podejrzeniu przestepstwa to gdzie on taki
    fakt moze zglosic..??
    Czy od razu do prokuratury..., tez mu dzisiaj odpowiedziano, ze bez
    sygnaturki nie wiedza jaki prokurator zlecil "kipisz" w mieszkaniu.
    Jak by sie wiec nie krecic to i tak dupa z tylu ;(
    Wyglada na to, ze pieczecie sie grzeja i to w nieuprawnionych rekach.

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/