  • Data: 2013-07-09 08:42:23
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Smieć" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:8b2c49c2-e4d0-4e6e-be3f-c803e701ef71@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 14:34:02 UTC+2 użytkownik Smieć napisał:
    . Trzeba być bezmózgowcem żeby

    > nie zrozumieć że jak ktoś płacił 42 zł a teraz ma 69zł to nie jest to
    > taniej
    >
    > tylko dużo drożej i to nie 5-10% tylko 60-100%.

    Mógłbyś podac stawke z Krakowa i na ile osobowa rodzinę wyszło Tobie 69zł?

    Nie mnie tylko Danusi. Pisała wyżej o tym. Rodzina 5 osobowa i to za śmieci
    sortowane. Za niesortowane podwyżka bedzie około 100%.
    Ja na innym osiedlu płacę przy 3 osobach o 17 zł wiecej za śmieci sortowane,
    co stanowi 61% podwyżke

    .