  • Data: 2013-07-09 12:13:30
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.07.2013 12:00, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czytam grupe i widziałem conajmniej kilka innych osób równiez piszących, ze
    > u nich jest ok.
    > Ale po pierwsze: trzeba naciskac samorząd. Po drugie - przydałaby sie
    > statystyka.

    Po trzecie - kary muszą być!

    "Kilka dni wystarczyło, by niektóre samorządy przekonały się, że firmy
    wywozowe nie radzą sobie z nowymi obowiązkami. Posypały się już kary i
    rozwiązano pierwsze umowy."

    "... jako zarządca nieruchomości mam obowiązek zaopatrzyć ją w pojemniki
    na śmieci, ale MPO wstrzymała ich sprzedaż."

    "...Na ul. Rzgowskiej budynek należący do pana Andrzeja nie jest
    wyjątkiem. - Worki piętrzą się wzdłuż niemal wszystkich nieruchomości.
    Można się poczuć jak w Neapolu - przekonuje łódzki kamienicznik."

    No to tyle w kwesti urzedowego regulowania komercyjnej dzialalnosci i
    monopolizacji lokalnych rynków...

    I pozostaje pytanie retoryczne - dlaczego znow nie wyszlo?

    Dlaczego miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle?

    http://biznes.onet.pl/ofiary-smieciowej-rewolucji,18
    493,5557739,5535500,474,1,news-detal

    Mielismy miec najpierw druga Irlandię. Nie wyszło. No chyba tym, co
    wyjechali z Polski do Irlandii.

    W Warszawie mieliśmy mieć drugą Wenecje - ale nie wyszło - padać
    przestało i HGW nie ma czym zalewać wszystkiego.

    No to teraz będziemy jednym wielkim śmietniskiem - be?zie jak w raju,
    jak w Neapolu.

    zen.aspx