  • Data: 2013-07-09 08:42:31
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.07.2013 08:05, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > W wielu miejscach jednak jest bałagan organizacyjny.... Wychodzi na jaw,

    To też. Przejściowego bałaganu można się spodziewać przy każdej większej
    zmianie.

    Kto się przeprowadzał wie, jaka będzie przez jakiś czas kołomyja z
    dokumentami i korespondencją ;)

    > że źle skonstruowano np warunki przetargu.... I np z mojej posesji
    > gdybyśmy nie zamówili prywatnie odbioru firmy trzeciej to byłoby tak jak
    > na posesjach obok, czyli zawalone śmieciami. Niestety miasto zrobiło
    > bałagan i nie potrafi sobie na razie z tym poradzić.

    Tylko to jest problem lokalnego samorządu a nie ogólnego rozwiązania.

    U nas mamy niewysokie ceny, prostą i zrozumiałą instrukcję, 4 kategorie
    odpadów: segregowalne (metale, plastiki, papier), szkło, misz-masz oraz
    odpady zielone, dostaliśmy na to kolorowe worki i pojemniki. Jak się to
    opłaca firmie, która przetarg wygrała nie mam pojęcia, ale jakoś chyba musi.