  • Data: 2013-07-09 13:25:50
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-09 13:20, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak w innych gminach JEST inaczej i nowy system działa i jest tańszy,
    > to należy to zignorować jako niezgodne z powyższą teorią? ;->

    Czy jest tańszy, to się dopiero okaże, czy te "tanie" gminy nie zapłacą
    za śmieci więcej.

    Poza tym to żaden argument. Jestem pewien, że gdyby państwo zaopatrywało
    hurtowo obywateli w ziemniaki, to kupowałoby je o wiele taniej, niż sam
    obywatel.

    Z czego nikt normalny na umyśle nie może wyciągać wniosku, że to byłby
    dobry system.

    --
    Liwiusz