  • Data: 2022-05-04 21:48:54
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2022 o 16:57, J.F pisze:

    > Ja akurat potrzebowalem skierowanie do specjalisty.

    I co? Specjalista cię przyjął w tym lokdałnie?

    > No coz, gdzies wczesniej jakby poszedl do lekarza ... to antybiotyki
    > tez troche na chybil-trafil dobieral.

    No ale okazało się że on żadnego zapalenia płuc nie miał;)

    > Ale ale - lekarz POZ by to słuchawką uslyszał, że to nie jest zwykłe
    > zapalenie płuc?

    Żadne - nie miał zapalenia płuc. Przez słuchawkę (telefoniczną)
    zdiagnozowali że skoro po kowidzie i izolacji (przecież to trendowaty
    więc jak do lekarza?) to pokowidowe zapalenie płuc i wypisali
    antybiotyki i kazali w łóżku leżeć. A chłop wymagał ruchu i
    rehabilitacji oddechowej. Gdyby nie to że po znajomości się na krzywy
    ryj pod tomograf wepchnął to by skończył pewnie ze zwłóknieniem płuc i
    za 10 lat do piachu.

    > Mnie wpuscili.

    Bo nie miałeś gorączki - jakbyś miał to by nie wpuścili. Czyli służba
    zdrowia działała normalmnie, z tym drobnym wyjątkiem że nie leczyli tych
    co mają gorączkę:P Pacjent bez gorączki mniej awanturujący się!

    > Tak przeciez namawiali do szczepienia na grype - normalnie malo
    > istotne, ale w tych czasach jak sie chory zglosi z objawami, i
    > powie ze na grype zaszczepiony, to lekarz od razu szuka innych chorob.

    Przecież i tak szukał jednej:P

    > Widac nie bylo pilne :-)

    No widać. A potem symulant dopierdolił i umar. I zonk w nadmiarowych
    zgonach:( Braun miał rację - powinni za to ministra zawiesić:P

    > niezbyt, ale tez za nienormalne bym uwazal zakazenie calego oddzialu
    > covidem.

    Ale że jak? Proszę przyjść na poród po izolacji?

    > No coz - znam inny przyklad - na planowe przyjecia do szpitala
    > zapraszamy dzien wczesniej, robimy wymaz, test, i jak negatywny,
    > to zapraszamy na drugi dzien do szpitala.
    > A jak nie, to przesuwamy termin.

    Ma sens. I nie można było tak wszędzie? Czemu te kobiety na deszczu w
    zimę stały?

    > Dziwne troche, ale moze tak lepiej, jak zmierza i zwaza oni.

    Ale oni już raz mnie mierzyli i mają w "aktach":P Ja wiem, że trochę się
    ludziom w pandemii przytyło, ale tu chodzi o określenie centyla:P
    Widzisz - pacjenta nie wpuszczą do przychodni i teleporada, ale jak im w
    papierach potrzebne ile chłop po 30 ma wzrostu to muszą sprawdzić czy od
    roku nie urósł i zapraszają na _oddział_ żeby go zmierzyć i zważyć:P
    Widzisz jakąś niekonsekwencję?

    > Dlatego zaprosili, w armagedonie moze by wystarczyl telefon :-)

    Ale izba przyjęć nie mogła już być normalna tylko armagedonowa na sorze?
    Zresztą kto wymyślił żeby planowe przyjęcia odbywały się przez sor? Jak
    przyjdziesz ze skręconą ręką to olaboga bo na sor tylko w razie
    zagrożenia życia, ale żeby tam wepchnąć planowe przyjęcia żeby sobie
    wszyscy razem posiedzieli 4 godziny aż nie będzie pilnych przypadków to
    ok? Jak widzisz w służbie zdrowia absurd absurdem pogania z okazji
    koronawirusa i są tego efekty w postaci nadmiarowych zgonów. A to bardzo
    doby szpital z dość zaangażowanym presonelem. Wolę nie myśleć jak to
    wyglądało w typowym wojewódzkim...

    > a) taki przepis,

    Przypadek a). Zresztą najlepsze że gdybym rzeczywiście miał to o co mnie
    podejrzewali to raczej byłoby to poważnym przeciwskazaniem do noszenia
    szmaty.

    > A to dziwne ... ale moze wierzyl w szczepienia :-)

    On był w masce - ja nie - pewnie po prostu zapomniał i przypomniał sobie
    po teście;)

    > Bo i gdzie. > Tez mi sie ostatnio zapomnialo, ze u lekarzy nadal trzeba :-)

    Na sor - tam z definicji są nieprzewidziane wcześniej "wypadki".
    Naprawę tak ciężko dać cieciowi parę paczek masek?

    > Dla innych wiecej czasu.

    Ale on zużyl dla ciebie czas - na teleporadę:p Tobie się wydaje że
    przychodnia jest dla pacjentów? Im nfz płaci od zapisanego pacjenta:P

    > Za to mozna troche załatwic przez telefon :-)

    Pod warunkiem że ktoś odbierze i nie rodo. Jeszcze kurwa telesądów brakuje:P

    > no coz, ktos pisal jak to jest w Szwajcarii ... po co jakims
    > przeziębieniem d* lekarzowi zawracac? Za tydzien samo przejdzie ...

    No chyba żeby nie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!