  • Data: 2022-05-04 14:24:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.05.2022 o 13:50, J.F pisze:

    > troche będe.
    > POZ troche przymkniete, ale jednak działały.

    Tak sobie.

    > Jak ktos mial ostre objawy, to poszedl.

    I odbił się od drzwi.

    > Pytanie np w ilu przypadkach lekarz przegapil pogorszenie stanu
    > pacjenta, bo pacjent nie przyszedl.

    Albo nie było numerka.

    > Podobnie to planowe leczenie szpitalne - skoro planowe, to widac nie
    > wymagajace szybkiej interwencji.

    No i za dwa lata -a czemu pan tak późno do nas przyszedł?

    > Ucierpiało, ale jednak było.

    Codziennie jak jechałem do pracy widziałem kolejkę kobiet w ciąży na
    położniczy. Na deszczu i mrozie. Krew się we mnie gotowała.

    > Wiec bardziej bym popatrzyl ile osob zmarlo przed dowiezieniem do
    > szpitala - bo brak karetki, bo kolejka, bo test ...

    No trochę - ogólnie widać po nadmiarowych zgonach, których jest drugie
    tyle co nawet do kreatynie przypisanych kowidowi zgonów. Skąd się wzieły?

    > Ba - chorzy z covidem mieli chyba d* lekarzowi POZ nie zawracac,
    > do przychodni absolutnie nie chodzic, wiec zostawaloby wiecej czasu na
    > innych chorych.

    Żartujesz, czy poważnie?

    --
    Shrek