  • Data: 2022-05-04 15:03:38
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 May 2022 14:24:37 +0200, Shrek wrote:

    > Tak sobie.

    > I odbił się od drzwi.

    Nie wiem. Raz musialem odwiedzic, POZ zalatwilem w trybie teleporady,
    i dobrze, ale drzwi nie byly zamkniete.
    Ochrona byla i temperature mierzyla.

    > Albo nie było numerka.

    > No i za dwa lata -a czemu pan tak późno do nas przyszedł?

    Byc moze, ale skoro planowe, to lekarze termin wyznaczaja.
    A pacjent musi szybko, bo skierowanie wygasa :-)

    > Codziennie jak jechałem do pracy widziałem kolejkę kobiet w ciąży na
    > położniczy. Na deszczu i mrozie. Krew się we mnie gotowała.

    A to nie wiem, ale pewnie jak mowisz. Trzeba poczekac na przyjecie i
    wynik testu.
    Tym niemniej - porodowki nie zamkneli. I raczej nie zmniejszyli.
    Chyba ze obywatele sami sie ograniczyli - w USA ponoc dzietnosc
    spadła, co ta antykoncepcja robi z ludzi :-)

    > No trochę - ogólnie widać po nadmiarowych zgonach, których jest drugie
    > tyle co nawet do kreatynie przypisanych kowidowi zgonów. Skąd się wzieły?

    > Żartujesz, czy poważnie?

    Powaznie. Dawno temu jak sie czulem chory przeziebiony, to szedlem do
    lekarza, osluchal, polopiryna, tydzien zwolnienia, nastepny prosze.

    Potem ponoc przychodzic nie nalezalo, lekarz pytal telefonicznie co
    dolega, tydzien zwolnienia, paracetamol, dzwonic na pogotowie w razie
    pogorszenia. Choc na Covid to chyba lepsze 2 tygodnie zwolnienia?

    No to na inne schorzenia jakby wiecej czasu zostaje ?

    J.