  • Data: 2022-05-04 07:43:45
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2022 o 20:51, J.F napisał:

    > No jak nie - kwarantanna jest nieznana?

    znana - ale nie używana na taką skalę bezsensownie.

    > No moze w odniesieniu do chorob drog oddechowych, bo ogolnie to jednak
    > znana.

    > No ale jakby nic nie robic ... przy ilu ugiąl sie Johnson, a kiedy
    > Szwecja?

    ugiął się w czym - bo chyba w zaleceniach głównie - ograniczenia były
    takie(w najwyższym stopniu wprowadzone), które u nas nawet przy
    łagodzeniach były większe (przynajmniej oficjalnie)

    > Bo ja zaryzykuje stwierdzenie, ze byloby u nas ze 150 tys zgonow,
    > a potem juz szczesliwosc.

    nie byłoby, gdyby właśnie nie straszono i normalnie leczono - na razie
    mamy 150 tys. nadmiarowych zgonów przez te idiotyczne ograniczenia -
    szczególnie jeśli chodzi o budowanie odporności oraz o lockdown służby
    zdrowia.

    > a gdzies tam straszyli, ze coraz mlodsi schodza.
    > Przy czym te wyliczenia widziales dla owczesnego poziomu epidemii,
    > a jak puscic na zywiol ... ja obstawiam, ze byloby 30 mln zakazonych,
    > moze nawet 38 mln.

    tak, a teraz straszą, że na jesieni niebezpieczeństwem dla
    zaszczepionych będą niezaszczepieni - normalnie szamani. Jeśli takich
    szamanów słuchasz, to żyj dalej w przeświadczeniu, że jest tak jak
    piszesz, ale to "świat wydumany" a nie prawdziwy.

    > A z kolei NOP ... sa jakies ciezkie przypadki w Polsce znane?

    znanych jest trochę, jednak z rejestracją jest dużo problemów - naweet w
    tej superbazie, do której pacjent sam możesz wpisać nop-a okazuje się,
    że musisz podać dane, których pacjent po prostu nie ma.

    > Szczeliwie to choroba o malej smiertelnosci ... jakies 0.5% ?

    IFR 0.14%, a przy omicronie nawet 0.12%...

    I jest to wiadome od 2020r....

    --
    http://zrzeda.pl