    Date: Mon, 2 May 2022 22:13:42 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6268cf86$0$486$65785112@news.neostrada.pl> <t4b5fl$tdu$1@gioia.aioe.org>
    <62691e0e$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <t4b93a$p24$1@gioia.aioe.org>
    <62692c32$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <t4bco9$i8f$1@gioia.aioe.org>
    <62693b54$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <X6kaK.803315$xr1.797413@fx02.ams1>
    <626a1384$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <4YvaK.291041$2OB.80623@fx09.ams1>
    <626ab9a2$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <keFaK.118630$sMg.20199@fx06.ams1>
    <626b72a3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <6P_aK.38125$ep1.36574@fx03.ams1> <t4nv76$t54$1@gioia.aioe.org>
    <12kkb2jm7lyxo$.1xefveev4u392.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.05.2022 o 20:51, J.F pisze:

    > Bo ja zaryzykuje stwierdzenie, ze byloby u nas ze 150 tys zgonow,
    > a potem juz szczesliwosc.

    A nadmiarowych pozakowidowych oczywiście mniej?

    > a gdzies tam straszyli, ze coraz mlodsi schodza.

    Straszyli. A jakieś dane podali? Bo czytaliśmy to już różne rzeczy.
    Choćby maski raz działaja raz nie, albo że oczywiście zaszczepieni nie
    bądą zarażać bo sami nie będą zarażeni.

    > Przy czym te wyliczenia widziales dla owczesnego poziomu epidemii,
    > a jak puscic na zywiol ... ja obstawiam, ze byloby 30 mln zakazonych,
    > moze nawet 38 mln.

    I tak będzie 38... Tak jak z grypą. Ze szczepionką też będzie jak z
    grypą. A jeszcze rok temu jak ktoś się odezwał, że jak z grypą to łatkę
    turboszura dostawał...

    > Szczeliwie to choroba o malej smiertelnosci ... jakies 0.5% ?

    2%. Z tym że oficjalnych przypadków jest mniej niż rzeczuwistych a 4/5
    zgonów jest "z chorobami współtowarzyszącymi", więc cholerawie ile jest
    rzeczywiście ale napewno mniej. Póki co minister choroby ogłosił
    amnestię i od 30 kwietnia mamy o 1000% mniej zgonów na łba od UK:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!