  • Data: 2022-04-23 03:26:04
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-22, Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> wrote:

    > Jeśli znamy ich rzeczywistą skuteczność to tak, ale w statystyce, ale
    > nie w diagnozowaniu...

    Kwestia procedur.

    > tak, ale rozróżniasz pozycje:
    > diagnozowanie vs statystyka? To tak jak pogoda i klimat.

    Kwestia procedur. Podałem przykład (Szrekowi) do czego te testy były u
    mnie stosowane. W skrócie: jak miałeś poztywa to siedziałeś w domu.
    Większość osób sama to robiła bez oficjalnych rejestracji. A jak ktoś
    faktycznie był chory, ale tak, że wymagał hospitalizacji to na ART się
    nie kończyło.

    To jest wszystko kwestia procedur. W idealnych warunkach, osoby
    wymagające pomocy medycznej a z wynikiem pozytywnym najpewniej powiny
    być odizolowane od tych z negatywnymi i leczone w takich warunkach aż
    przestaną być np. pozytwne.

    --
    Marcin