  • Data: 2022-04-23 07:17:44
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieśmiało zauważę, że to było o staruszkach :)

    To się pogubiłem - myślałem, że rozmawiamy o rzekomej nadreprezentacji
    zaszczepionych w populacji testowanych.

    > Nie siedzą. Nie powinni przynajmniej. A wyjść z domu mają prawo jakkażdy
    > inny.

    No jak lokdałn to nie bardzo mają prawo - znaczy u nas w praktyce każdy
    robił co chciał i lokdałn sporadzał się do uprzykrzania ludziom
    pracującym możliwości pracy i zarobkowania.

> [...]
    > na rejestrowalny ART nadziewają się nieogary. Ja się z tym zgodziłem,
    > przy czym zauważyłem, że nadziać to się oni mogą z raz bo potem już
    > wiedzą, lub wiedzą nawed przed bo się wcześniej znajoma Karyna z Sebą
    > już nadziali. Więc niekoniecznie ilość oficjalnych pozytywów z tej grupy
    > jest jakoś bardzo wysoka. A taki emeryt lub prawie emeryt to ze 20%
    > społeczeństwa i zwykle zaszczepiony. Choruje DUŻO częsciej i nie ma jak
    > unikać lekarza, gdzie przetestują go oficjalnie. Więcej, nie ma nawet po
    > co unikać bo nie i dostanie 3 dni w domu to i tak mu zwykle rybka, więc

    Ok - przekonałeś mnie tymi emerytami. Więc dodając moich nieogarów do
    twoich emerytów przyznaje że faktycznie może zachodzić nadreprezentacja
    zaszczepionych wśród testowanych (choć na innej zasadzie niż myślsliśmy
    - emeryci). To by wyjasniało "fenomen" ujemnej skuteczności szczepień.
    Zresztą wszyscy się zgadzaliśmu że właśnie jakieś tego typu zjawisko
    musi za tym stać - oczywiście z wyjątkiem olina który usiłował wszystkim
    wmówić, że "shruck twierdzi, że sczepionki zarazajom".

    No więc jedno mamy wyjaśnione - za nadreprezentację zaszczepionych w
    pozytywnych testach odpiadają emeryci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!