  • Data: 2022-04-23 12:45:00
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2022 o 12:23, Kviat pisze:

    > Kłamiesz.
    > Tu masz najnowsze:
    > https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-04-21.pdf?__blob=publicationFile

    To ponowię prośbę - jezyk getego znam tyle o ile, więc cieżko mi bedzie
    przecytać cały ten raport. Mógłbyś konkretnie wskazać miejsce gdzie jest
    podana skutecznośc tej szczepionki w procentach? Dalej sobie poradzę z
    moją podstawową znajomością niemieckiego i ewentualnie translatorem.

    > I co gorsza, cotygodniowego.

    Tygodniowy w UK twierdzi, że po 12 tygodniach od bustera odpornośc spada
    do 0-10%. Cięzko nazwać to "skuteczną szczepionką"

    > Za to ty dałeś po angielsku dane, że szczepionki działają, na dowód, że
    > nie działają.

    I dalej daje - link podać czy pamiętasz. Strona chyba 9 albo 6. Jak
    chcesz to sprawdzę i dam link z namiarem na konkretny wykres i konkretną
    tabelkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!