  • Data: 2022-03-11 17:26:46
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2022 o 11:08, Olin pisze:

    > No i pokazałem, że ta korelacja jest pozorna, bo przed szczepieniami żadnej
    > korelacji z zaborami nie było:
    > https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view

    No i super. A gdzieś twierdziłem, że na twoim obrazku była?

    > Wbrew temu co piszesz, korelacja ze szczepieniami dla IV fali jest dużo
    > lepsza niż z zaborami:

    A gdzie konkretnie piszę? Pisałem o tym kretyńskim propagandowym obrazku
    i z niego darłem łacha.

    > https://drive.google.com/file/d/1K09uU-Pxb3kxk15rFLW
    qQwror3w1p9on/view
    > https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view

    > Od kiedy 0.62 > 0.88?

    A dlaczego mnie o to pytasz?:P

    > Medycy mają inne zdanie na temat definicji skuteczności szczepionki i wolą
    > zachorowania od zakażeń:

    A co ja powyżej napisałem o tych 0-10%?

    > "Najbardziej wartościowa metoda polega na sprawdzeniu, o ile rzadziej
    > chorują na daną chorobę zakaźną osoby szczepione w porównaniu do
    > nieszczepionych."
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/wszystko-o-szczepieni
    ach/jak-sie-bada-skutecznosc-szczepionek/

    No właśnie o tym piszę - 25 tygodni po drugiej (czyli "pełnej") dawce
    jest to 0-10% - to jest "skuteczna" szczepionka? Sczepionka dalej wpływa
    na mniejsze ryzyko zgonu (a nawet ciężkiego przebiegu), natomiast na
    zakażenie czy zachorowanie ma skuteczność żenującą. Innymi słowy w
    klasycznym rozumieniu (przeciw zachorowaniu - tak się mierzy skuteczność
    szczepień, co sam wyżej napisałeś) nie działa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.