  • Data: 2022-03-15 18:03:03
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.03.2022 o 12:53, Olin pisze:

    > Twierdzisz (twierdziłeś?), że zgony na kowid zależą od zaborów, bo tam jest
    > mniejsze PKB.

    O borze - ty dalej. Nie, nie twierdziłem. Twierdziłem, że z obrazka może
    wynika bardzo dużo rzeczy, na przykład że widać koreację z PKB.

    > Napisałeś, że to skuteczność na zachorowania, a jest to skuteczność na
    > zakażenia.

    Nope. To jest skuteczność na "symptomatic infection" czyli zachorowania
    - według raportów w UK.

    > Definicje miary skuteczności szczepień używane w szurnecie nie mają
    > znaczenia.

    Definicja ma ponad 100 lat i była znana zanim wymyślono szurów i
    płaskoziemców:P

    > Szczepionka jak najbardziej działa, bo zmniejsza prawdopodobieństwo choroby
    > i zgonu na kowid.

    Choroby akurat nie zmniejsza (przynajmniej nie w znaczącym stopniu i po
    "pełniej dawce"). No chyba że 0-10% po pół roku to jest "skuteczna i
    działa". Przeciw zgonom faktycznie wykazuje skuteczność (choć "znacząco
    odbiegającą" od deklarowanych 100%).

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.