  • Data: 2022-03-16 22:01:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2022 o 11:23, Olin pisze:

    > Tak wijesz się dopiero od niedawna.
    > Już w styczniu pokazałem, że zgony od PKB nie zależą, a korelacja dla IV
    > fali jest bez związku przyczynowego, ale dalej tłukłeś swoje: a to żeby
    > zgiąć kartkę, a to że w NRD też mają większą śmiertelność niż w starych
    > landach.

    Dobra - niech ci będzie. Wygrałeś śmiertelność nie zależy wcale od
    nakładów na służbę zdrowia. Minister choroby i p.o.remier kochają cię.
    Jednym prostym obrazkiem udowodniłeś, że zwiększanie nakładów na służbę
    zdrowia jest bez sensu bo na nic nie wpływa, więc lepiej ukraść -
    przynajmniej ktoś będzie miał pożytek:P

    > Podasz źródło?

    Orzywiście:P
    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports
    - 0-10% 25+ tygodni po pełnej dawce.

    > Potrafisz się czymś podeprzeć, poza wewnętrznym przekonaniem?

    Proszę bardzo.

    https://szczepienia.pzh.gov.pl/wszystko-o-szczepieni
    ach/jak-sie-bada-skutecznosc-szczepionek/

    " Najbardziej wartościowa metoda polega na sprawdzeniu, o ile rzadziej
    chorują na daną chorobę zakaźną osoby szczepione w porównaniu do
    nieszczepionych."

    Szury jedne...

    > Choroba i zakażenie, wbrew aksjomatom panującym w szurnecie, to zupełnie
    > nie to samo.

    Prawie to samo - zakażenie to "infection" a więc wtargnięcie i
    _namnażanie_ się patogenu. A nie "contamination" jak to lubią w nowej
    modzie przedstawiać. Ogólnie wirusologia rozwięła się przez ostatnie dwa
    lata i stare definicje robią się passe:P Ale niech ci będzie - dokladnie
    tożsame nie jest. Skuteczność szczepionek rzeczywiście przyjęło sie
    badać "agaist symptomatic infection" a nie "infection".

    > Twój ulubieniec Staś Pytalski zapodał niedawno publikację
    > https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2114114 > Popatrz w tabelę 3. Osobno
    jest "Effectiveness against Infection" i
    > "Effectiveness against Hospitalization and Death".
    > Szczepionka po pół roku traci skuteczność przeciw czemuś, co - bądź co bądź
    > naukowcy - nazywają "Infection".

    No i? Przecież piszę, że przeciwdziałanie "infection" jest starym,
    sprawdzonym i podstawowym działaniem szczepionek. Zawsze miały one
    zapobiegać zakażeniom i zachorowaniom. To że teraz nagle okazuje się, że
    nigdy tak nie było jest po prostu bzdurną reakcją na to, że okazało się,
    że szczepienia na covid nie działają wedle tradycyjnej i uznanej
    definicji. Więc się ją na predce zmienia, a tych co pamiętają jak
    zwykło się oceniać skuteczność sczepionkek kwalifikuje się jako szuró,
    płaskoziemców i wyznawców figurek andrzeja. Prawda etapu czy jakoś tak:P

    > Ja tam pamiętam, że miało być 95%,

    Było 100%. Nawet na stronie pzh widsiało wtedy gdy wśród czarnych worków
    już 1/4 była pokłuta.

    > ale pojawiła się delta a potem omikron i
    > faktycznie jest gorzej. Cały szurnet otworzył szampana i się tym upaja.

    A z czego się cieszyć? Bardzo źle się stało, ze nie działają jak miały.
    Jeszcze gorzej, że zamiast to po prostu przyznać robi się kurwę z logiki
    i z nauki. Będzie miało to z grubsza takie same skutki jak robienie
    kurwy z prawa przez partię z prawem w nazwie. Teraz każdy kretyn będzie
    mógł zdanie każdego eksperta zgasić że "szury miały rację" i często
    będzie miał rację.

    EOT - męczące się robi, nikt oprócz nas tego pewnie nie czyta, ciebie
    nie przekonam, ty mnie też nie, bo zasadniczo się zgadzamy, tylko
    uparcie dyskutujesz nie ze mną a ze swoim wyobrażeniem o tym, co bym
    powiedział, gdzybym był szurem:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.