  • Data: 2022-03-11 11:19:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Mar 2022 14:57:12 +0100, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > New York w początkowym okresie szacował dodatkową ilość zmarlych
    > na Covid, bo zmarli bez lekarza, szpitala i testu - bezdomni,
    > osoby bez ubezpieczenia medycznego itp.

    Hail Fiutin!

    Nie bywam w szurnecie, więc nie wiem, czym się tam brandzlują.

    > No widzisz - z jednej strony masz piekną korelacje na wykresie,
    > a z drugiej - spory rozrzut dla kilku wybranych panstw.
    > Fluktuacja statystycza, czy inny, dodatkowy czynnik ?

    Co mówi Twoja fundamentalna hipoteza, którą od kilku dni zapowiadasz?

    > https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2114114
    >
    > spojrz na tabelę 3 - tam sie pojawia skutecznosc przeciw zakażeniom
    > -4.4% po 7 miesiacach.

    Za to "Effectiveness against Hospitalization and Death"
    3 miesiące: 93.4%
    6 miesięcy: 81.8%
    7 i więcej: 44.1%

    Wnioski:
    "BNT162b2-induced protection against SARS-CoV-2 infection appeared to wane
    rapidly following its peak after the second dose, but protection against
    hospitalization and death persisted at a robust level for 6 months after
    the second dose. (Funded by Weill Cornell Medicine-Qatar and others.)"

    Masz więcej dowodów na skuteczność szczepionek?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl