  • Data: 2022-03-17 17:46:55
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Mar 2022 14:16:37 +0100, Olin wrote:

    > Nie mam zdrowia czytać uczonych publikacji, ale pewnie była badana
    > skuteczność na różne rzeczy, w tym na zakażenia i chorobę. Wyszło im, że na
    > ówczesnego kowida działa.

    Podobno.

    >Skąd mieli wiedzieć, jak zmutuje wirus?

    Tego oczywiscie nikt nie mogl wiedziec, ale efekt jest
    ciekawy/zatrwazajacy.

    Bo jak ze skutecznoscia innych szczepionek ?

    A tak swoja droga - czemu nie ma szczepionki na AIDS ?
    Choc google mowi, ze juz wlasnie jest - mRNA oczywiscie.

    > Mimo to stare szczepionki ciągle zmniejszają prawdopodobieństwo
    > hospitalizacji i zgonu, nawet na omikrona.
    > Zakażeniom szczepionki już nie zapobiegają, więc szury uczepiły się tego
    > jak pijany płotu i powtarzają jak katarynki.

    A reszta ciagle powtarza "epidemia trwa, bo mamy za maly poziom
    wyszczepienia". A to jak widac g* prawda.
    Dodaj te certyfikaty covidowe, paszporty, ograniczenia - no i po co to
    komu? Temat zastepczy?

    Widac covid wymusil :-)

    J.