  • Data: 2022-03-17 13:20:08
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Mar 2022 12:43:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > 1 - zgony na covid zupełnie nie zależą od poziomu i możliwości służby
    > zdrowia

    Przed szczepieniami taka zależność dla krajów UE się nie pokazała:
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view
    Strasznie mi przykro, że foliarze są zawiedzeni.

    > korelacji
    > między poziomem służby zdrowia a zgonami nie ma, więc nie da się kowidem
    > "wyczerpać" służby zdrowia:P

    Może się i da, tylko ciężkich przypadków musiałoby być tyle, że dla części
    chorych zabrakłoby respiratorów. Nawet Bułgaria dała radę.

    > 2 - świat nauki przez ponad wiek żył w mylnym błędzie uważając, że
    > skuteczność szczepionek określa się procentowo w stopniu w jakim
    > zapobiegają zachorowaniu:P

    Świat nauki bada skuteczność szczepionek na różne okoliczności, nie tylko
    na zakażenie. Już je dzisiaj wymieniałem.

    W przeciwieństwie do samorodnych geniuszy, nie będę udawał, że znam się na
    wszystkim i to od stu lat, ale nie odmówię sobie przyjemności napisania o
    szczepionce na wściekliznę. Podaje się ją dopiero po ukąszeniu, kiedy wirus
    już jest w ciele, a jej zadaniem jest zwalczenie wirusa zanim dojdzie do
    mózgu. Zgodnie z szurskim widzeniem świata ta szczepionka nie działa, tyle
    że się ją stosuje, bo ratuje życie.

    > Co więcej szczepionki przeciw kowid zostały
    > również w ten sposób mylnie zbadane przy dopuszczeniu;)

    Zostały zbadane na mutacje, które były w 2020. Zakażeniu omikronem nie
    zapobiegają, ale zdrowie i życie nadal chronią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl