  • Data: 2022-03-10 20:29:31
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.03.2022 o 12:08, Olin pisze:

    > Widzę, że demoludy się nie zaszczepiły i tyle.
    > Hipotezę o korelacji zgonów z PKB sprawdziłem już dawno i wyszło, że w UE
    > jej nie ma.

    Mistrzu - nigdy nie twierdziłem, że nie ma to związku ze szczepieniami.
    Po prostu tłumaczę ci że na podstawie jednego propagandowego obrazka
    n-wymiarowej przestrzeni w dwóch wymiarach to zasadniczo gówno widać. I
    tak - korelację z demoludami widać znacznie lepiej niż jakąś inną -
    wystarczy przedrzeć kartkę na pół i ani na górze ani na dole nie masz
    żadnej wyraźnej korelacji (zwłaszcza na dole), za to na dolnej połowie
    będziesz miał prawie same demoludy a na górej starą europę - prawie 100%
    korelacja. Więc tak - na tym obrazku o wiele lepiej widać demoludy niż
    korelację ze szczepianiami. Właśni o tym pisałem - taka jedna kartka to
    z dupy argument, tym bardziej że to jest po prostu reklama, a z
    definicji w reklamach się wybiera raczej korzystne obrazki.

    Nie musisz, bo nie znajdziesz. Nigdy tak nie pisałem. To twoja teza - po
    prostu uważasz, że jak ktoś cokolwiek krytycznego powie o szczepieniach
    (choćby dotyczyło to tylko formy przedstawienia danych) to musi by
    antyszczep i płaskoziemca, więc z definicji musi uważasć że szczepienia
    nie zmniejszają smiertelności:p Tylko widzisz, ja nie jestem wcale
    antyszczepem:P

    > Pisałeś za to, że "jak szczepionka przestała działać, to trzeba
    > powiedzieć, że jesteśmy w dupie i póki co przykrywamy to trzecią dawką,
    > ale trzeba ustalić co dalej."
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/sV0MAQv0Y
    cQ/m/GgU495FiBAAJ

    Dokladnie to napsiałem w kontekście zapobiegania zachorowaniom (bo tak
    się zwykło definiować skuteczność szczepionki). Więc tak - formalnie
    rzecz biorąc szczepionka pół roku po przyjęciu "pełnej dawki" przestaje
    działać (ma skuteczność 0-10%).

    > "dwudawkowa szczepionka ma po pół roku homeopatyczną
    > skuteczność, mimo że w badaniach na dpuszczenie miała 95%. Słabo jak na
    > najlepiej przebadaną szczepionkę w historii. W sumie chyba bez
    > precedensu w historii masowych szczepień."
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/sV0MAQv0Y
    cQ/m/Kt8kK11RBAAJ

    > Faktycznie, o zgonach ani słowa.

    No widzisz. I po co się było tak denerwować?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.