  • Data: 2022-03-10 14:57:12
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Mar 2022 14:25:46 +0100, Olin wrote:

    > Hail Fiutin!
    > Masz coś na potwierdzenie tych rewelacji?

    A co - nie rozumiesz?

    New York w początkowym okresie szacował dodatkową ilość zmarlych
    na Covid, bo zmarli bez lekarza, szpitala i testu - bezdomni,
    osoby bez ubezpieczenia medycznego itp.

    > Miałeś ogłosić jakąś wiekopomną hipotezę. To na ten temat? Długo będziesz
    > trzymał w niepewności?

    No widzisz - z jednej strony masz piekną korelacje na wykresie,
    a z drugiej - spory rozrzut dla kilku wybranych panstw.
    Fluktuacja statystycza, czy inny, dodatkowy czynnik ?

    > No i?
    > Umieralność na kowid zależy od mojego pisania?

    Chciałeś cos dowieść? To kiepski argument :-)

    > Czyli łżesz jak Ławrow, który powiada, że Kacapia wcale nie najechała na
    > Ukrainę.

    https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2114114

    spojrz na tabelę 3 - tam sie pojawia skutecznosc przeciw zakażeniom
    -4.4% po 7 miesiacach.

    W innych tabelkach co prawda dodatnia skutecznosc.

    J.