    From: zdzis <z...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Date: Thu, 11 Nov 2004 13:02:02 +0100
    Sender: j...@o...pl@dial-1464.zgora.dialog.net.pl

    > Naprawde ma Pan Master of Arts? Tak ma Pan na dyplomie? A jaka uczelnie
    > Pan konczyl panie magistrze jesli wolno spytac?

    Eee, no tak naprawde, to mam tez Ph.D., podobnie jak Pan Doktor i to z
    przedmiotow scislych. A MA to mi sie tak po drodze przydazylo zrobic na
    UAM. Ale poniewaz nie uznaje tytulomanii, wiec podpisuje sie najnizszym
    swoim "degree".

    > Jezeli to jest uwaga co do mojego podpisu, to powinienem wyjasnic, ze n.p.
    > w U.S.A. ludzie tak wlasnie sie podpisuja. Dr. to tytul, jak Mr. Ms., Mrs.
    > a Ph.D. to "degree", które zawsze wystepuje za nazwiskiem. Niektórzy za
    > nazwiskiem umieszczaja wszystkie, a niektórzy tylko najwyzszy "stopien
    > naukowy", poniewaz tak tlumaczy sie slowo degree.

    Czlowiek uczy sie cale zycie... Mowiac szczerze nie widzialem takiego
    podpisu - albo dr albo PhD

    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Hej! Wlasnie skojarzylem! Przeciez Ty jestes NotYoungButNotOld, ktory swego
    czasu zasypywal postami grupe pl.sci.fizyka!
    Jak tam podroze nadswietlne? Kiedy sie wybierasz? A moze juz wrociles?

    Dr Zdzislaw, MA, MSc, PhD
    (I've learned something!)