  • Data: 2004-11-11 13:32:44
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zdzis" <z...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cmvp41$fp1$1@news.onet.pl...
    > Eee, no tak naprawde, to mam tez Ph.D., podobnie jak Pan Doktor i to z
    > przedmiotow scislych. A MA to mi sie tak po drodze przydazylo zrobic na
    > UAM. Ale poniewaz nie uznaje tytulomanii, wiec podpisuje sie najnizszym
    > swoim "degree".
    >
    > Hej! Wlasnie skojarzylem! Przeciez Ty jestes NotYoungButNotOld, ktory
    swego
    > czasu zasypywal postami grupe pl.sci.fizyka!
    > Jak tam podroze nadswietlne? Kiedy sie wybierasz? A moze juz wrociles?

    Czy to jest śmieszne?
    Nie, ponieważ to nie ja pisałem wtedy. Pamiętam, że to nie ja, chociaż moja
    pamięć może być zawodna.
    Pan próbuje sobie ze mnie publicznie kpić i prowokuje mnie Pan.

    > Dr Zdzislaw, MA, MSc, PhD
    > (I've learned something!)

    Szanowny Panie Doktorze Zdzisławie. Gratuluję tylu dyplomów. Mam nadzieję,
    że jest Pan w Polsce szczęśliwy i jest panu obojętne czy za benzynę będzie
    Pan płacił 5 zł, czy 2 zł. Ja zarabiam chyba mniej od pana, ponieważ
    przyszłość moich dzieci i tego kraju nie jest mi obojętna.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Kruk, Ph.D.