  • Data: 2004-11-11 14:59:21
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsha1bgi3mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Sent by Grzegorz Kruk European Solidarity member
    > G...@m...tcd.ie
    > Dublin, Ireland

    Nie pamiętam. Chociaż 13, 12 i 11 lat temu miałem istotnie taki adres email.
    To są bardzo odległe czasy.

    > Pan Girtych jest prawnikiem, ale reprezentuje nie prawo, tylko własne
    > polityczne intersy.

    Jest to Pana subiektywny pogląd. Moim zdaniem prawnicy polscy powinni być
    dumni z Pana mecenasa Romana Giertycha. Poza tym polskie prawo i przede
    wszystkim sprawiedliwość pozostawiają wiele do życzenia, o czym razem z żoną
    mieliśmy okazję się tak niedawno przekonać, zresztą już nie pierwszy raz.
    Przekonuje nas o tym każda afera w Polsce, która chwilę po ujawnieniu
    gaśnie. Afera Orlenu wydaje się być nieco inną, ale już widać próby
    wyciszenia Pana mecenasa Giertycha.

    > Wykorzystuje komisję by reklamowac własną osobę a razem z posłem o równie
    polsko brzmiacym nazwisku rywalizuje w konkursie
    > "kto najlepiej opluje prezydenta".

    Pierwszy raz słyszę o takim konkursie. Czy Szanowny Pan wie jakie są nagrody
    do zdobycia w tym konkursie i jakie są warunki uczestnictwa?

    > Czy nie jest dla pana zastanawiające to że pan poseł Giertych w czasie
    > tajnych - nie transmitowanych - posiedzeń siedzi cicho, nie zadaje pytań a
    > czasami wogóle wychodzi?

    Szanowny Panie, jak ja się mogę nad tym zastanawiać, skoro pierwszy raz o
    tym od Pana słyszę i nie wiem nawet czy Pan pisze prawdę, ponieważ nie
    uczestniczę w tajnych posiedzeniach komisji i nie mam możliwości oglądania
    ich w telewizji.

    > Gdyby w ten sposób zachowywal się przed sądem skończyłoby się to
    > upomnieniem i wnioskiem do ORA o wszczęcie wobec niego postępowania
    > dyscyplinarnego. Widywałem takie wnioski w mniej drastycznych przypadkach.

    Szanowny Panie. Jednym słowem zgadza się Pan chyba, że gdyby te
    przesłuchania odbywały się w "normalnym" sądzie już dawno sprawa by
    przycichła. Pan mecenas Roman Giertych wraz z innymi członkami komisji może
    trafiliby do więzienia, albo nawet do szpitala psychiatrycznego na
    obserwację, a polski przemysł zaopatrujący Polskę w strategicznie ważne -
    energię i paliwa zostałby sprzedany Rosjanom, którzy przejęliby wkrótce
    kontrolę nad Polską, kupując to i owo bez afer.

    > Nie chodziło mi o jego wnioski o przesłuchanie, ale o sposób w jaki
    > traktuje świadków. Zwłaszcza o jego nastawienie, że ci świadkowie, którzy
    > nie potwierdzają jego jedynie słusznej tezy bezczelnie kłamią.

    Czy oni kłamią, czy nie, trudno powiedzieć z mojego punktu widzenia.
    Widocznie ma dowody. Wspominał coś o nagraniach ABW. Mam nadzieję Pan
    mecenas Giertych zdoła udowodnić, że oni kłamali.

    > A co do wniosków o przesłuchanie prezydenta to ta kwestia leży jak się
    wydje poza
    > sferą badań komisji orlenowskiej.

    Nie wiem, być może ma Pan rację.

    > A pan wróciłby dobrowolnie do kraju w którym członek komisji śledczej
    > publicznie stwierdza, że należy zabezpieczyć pański majątek, bo jest pan
    > złodziejem i szpiegiem, a inny członek obiecuje, że zostawią pana w
    > spokoju jeśli obciazy pan prezydenta?

    Zacznijmy może od tego, że ja nigdy nie próbowałbym sprzedać kontroli nad
    energią i paliwami w Polsce (kraju NATO) Rosjanom, którzy nie są członkami
    NATO.
    Zawsze do Polski będę mógł wrócić, ponieważ nie kombinnuję, nie oszukuję,
    nie sprzedaję Polski i.t.d.
    Dalsza odpowiedź na ten temat byłaby w stylu "gdyby babcia miała wąsy, czy
    byłaby dziadkiem".

    Pozrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.