  • Data: 2009-07-12 07:59:28
    Temat: Re: Kłopoty ze współwłasnością
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...pl pisze:
    > Witam
    > Jestem jednym ze współwłaścicieli kamienicy, mam w tej chwili największe
    > udziały, ale nie jestem tzw właścicielem większościowym (taki musi miec 50 % z
    > tego co wiem). Nabyłem część nieruchomości w drodze dziedziczenia jak
    > pozostali współwłaściciele. Nie zostałem dopuszczony do współposiadania,
    > osoby, które zajęły kamienice prawdopodobnie wynajmuję część mieszkań (tak
    > twierdzą, że dla mnie nie ma miejsca, bo oni wynajmują). Zyskami sie nie
    > dzielą. Osoby te są współwłaścicielami, ich udział w kamienicy jest bardzo
> [...]

    Możliwe. Możesz też wnosić, aby sąd dopuścił Cię do posiadania.

    Jedna rzecz mnie zastanawia - masz papier na to, że jesteś spadkobiercą?
    Fakt, że właściciel umarł za granicą może ewentualnie utrudnić
    stwierdzenie nabycia spadku, a nie postępowanie znoszące współwłasność.
    Jak wiadomo do kogo i w jakiej części nieruchomość należy, to nie
    powinno być z tym problemu.

    pozdrawiam
    kuba