  • Data: 2009-07-14 17:38:19
    Temat: Re: Panowie, ja jestem tylko prosty inżynier i sam już nie wiem co
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...pl pisze:
    > robić. Wyjaśniliście mi podstawy wynagrodzenia od współwłascicieli, za co
    > dziękuję. Ale co dalej?
    > Jakie powództwo mam wytoczyć? Skoro nie bezumowne korzystanie to jakie?
    > użytkownie ponad własny udział? Jeszcze jakieś inne? Mam nawet problem z sumą.

    Masz wytoczyć powództwo nie o bezumowne korzystanie i nie o rozliczenie,
    tylko o zapłatę. Podstawą prawną się nie martw, bo sąd zna prawo.
    Możesz spróbować powołać coś z tego, co tu pisaliśmy. Stan faktyczny
    naszkicuj w pozwie i wnieś o przeprowadzenie odpowiednich dowodów (z
    dokumentów, ze świadków). Pozwij wszystkich, którzy tam mieszkają.
    Żądanie pozwu określ na wyrost, najwyżej sąd zasądzi Ci mniej niż żądasz.

    powodzenia :)
    kuba