  • Data: 2009-07-12 19:12:30
    Temat: Re: Kłopoty ze współwłasnością
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kuba pisze:

    > Możliwe.

    Nie. Niemożliwe.

    To znaczy- jak Ci prawnik zaproponował odszkodowanie, to bierz, ;) bo
    sąd Ci od współwłaścicieli korzystających z nieruchomości wspólnej
    odszkodowania nie przyzna. Ładnie to opisał SN w III CZP 9/2006

    Możesz też wnosić, aby sąd dopuścił Cię do posiadania.

    Owszem, to tak.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl