  • Data: 2002-11-10 09:06:45
    Temat: Re: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Od: "raku" <r...@a...kom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgłosiłam fakt policji, jaki jest dalszy tryb postepowania ?

    bardzo dobrze
    tylko złosiłeś - czy też zaprosiłeś ich na miejsce gdzie orzekli o winie ??

    > Czego mogę żądać od ubezpieczyciela sprawcy ?

    wyrównania szkody - czyli naprawy

    > Auto jest mi potrzebne na codzień w pracy - pracuje bowei w dziale
    marketngu i
    > samochó jest mi niezbędny, co mam robić skoro musze oddać auto do naprawy
    ?

    możesz spróbować dogadać się z ubezpieczycielem sprawcy o zwrocie kosztów
    wynajęcia pojazdu zastępczego (jezeli się bedą stawiali możesz wynająć taki
    samochód i wreczyć im poprostu rachunek z wyjaśnieniem że pojad jest ci
    niezbędny do pracy)

    > Czy mogę żądać wyrównania szkody z tytułu utracenia przez pojazd (2 letni)
    > walorów, jakie posiadał przed stłuczką, nikt nie wyklepie m tak idealnie
    tylnej
    :)
    nie ma mowy - tylko naprawa szkody żadnych odszkodowań - co innego gdyby cię
    głowa bolała lub kręgosłup wtedy na drodze cywilnej zakładasz sprawę i
    odszkodowanie za utrate zdrowia (oczywiście wymagane potwierdzenie
    lekarskie)

    --
    Raku