  • Data: 2002-11-13 14:29:17
    Temat: Re: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Daewoo MATIZ

    NO WITAM dzis zgłaszałem szkode w ubezpieczyciela

    Rzeczoznawca przyznał do wymiany :

    * tylny zderzak
    * wspornik pod lampe tylna
    * chlapacz
    * ramka do rejsracji

    Rzeczoznawca do naprawy przyznał :

    * klepanie tylnej klapy
    * i progu pod nia listwy

    Koszt szacunkowy 2.000 tys. (nie ma kosztorysu poprostu pytalam)

    Z racji faktu, ze mam gwarancje przedłuzona na lakier auto musi byc robione
    przez ASO Daewoo - jednak ubezpieczyciel nei ma umowy podpisanej z tym
    mechanikiem w moim regionie, zostawilam wiec auto w ASO i napisalam dyspozycje,
    na ktora przystal zaklad, ze ubezpieczyciel wyplaci pieniadze na rzecz zakladu
    naprawczego, oczywiscie TUW sie pod tym podpisalo.

    CO O TYM SADZICIE ?
    4213716 gg
    i...@h...pl