  • Data: 2002-11-10 21:06:14
    Temat: Re: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aqlgks$7p3$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Wszystko fajnie, ale co gdy ubezpieczyciel w osobie najpierw agenta, a
    potem
    > samego kierownika powie stanowcze "NIE" ? A ty musisz miec samochod i
    powinienes
    > podjac takie kroki, by "nie zatrzec sladow" i by ewentualny zwrot kosztow
    byl
    > nadal do wyegzekwowania?
    > Podam przyklad: skradziono mi ostatnio wszystkie 4 kola. Samochod stal pod
    domem
    > ponad 100km od miejsca, gdzie mieszka jego wlasciciel.
> [...]

    To niestety przykra prawda.
    Generalna rada to oczywiście bardzo dokładnie się o wszystko pytać,
    sprawdzać, nie wierzyć na słowo i żądać potwierdzenia każdej duperali na
    piśmie. Jeśli infoliniia to notować, o której godzinie i z kim
    rozmawialiśmy, jaką dokładnie instrukcję otrzymaliśmy itp. itd.
    Jeśli coś się nie zgadza - konsultować się z prawnikiem lub znaleźć brokera
    ubezpieczeniowego, który współpracuje z osobami fizycznymi i będzie chciał
    pomóc.

    Ubezpieczyciel nie może też stawiać Was pod ścianą - albo bierzesz to, albo
    nic i się procesujemy. Zawsze musi wypłacić tzw. bezsporną część (to co sam
    proponuje do wypłaty) a o resztę można walczyć.

    Pzdr
    Brodek