  • Data: 2002-11-10 02:40:48
    Temat: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Miałam dziś kolizje drogową, stałam na światłach przed przejściem dla pieszych
    a jadący za mną duży fiat nie zauważył tego faktu i wjechał w tył mojego auta.

    Zgłosiłam fakt policji, jaki jest dalszy tryb postepowania ?
    Czego mogę żądać od ubezpieczyciela sprawcy ?
    Auto jest mi potrzebne na codzień w pracy - pracuje bowei w dziale marketngu i
    samochó jest mi niezbędny, co mam robić skoro musze oddać auto do naprawy ?
    Czy mogę żądać wyrównania szkody z tytułu utracenia przez pojazd (2 letni)
    walorów, jakie posiadał przed stłuczką, nikt nie wyklepie m tak idealnie tylnej
    klapy bagaznika, nie pomaluja jak w fabryce itp.

    CZEKAM NA POMOC... ORAZ PORADY