  • Data: 2002-11-10 16:43:16
    Temat: Re: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    We wtorek ade zgłosić szkodę u ubezpieczyciela sprawcy wypadku.

    Co w sytuajci keidy np. beda chcieli klepac uszkodzone czasci a nie wstawiac
    nowe ?

    Czy mog siena to nie zgodzić ?

    Jak mam udokumentować fakt koieczności wypożyczenia auta na cele związane z
    moim zawodem - w um.o pracę nie ma wzmianki o tym, iż samochód jest koneiczny
    dla mojej funkcji- aczkolwiek stos.pracy nie jest tylko i wylacznie
    uksztaltowany przez sama tresc umowy wiec ... ? Jak mam to udokumenotwać ?

    Czy mogę żadać naprawy u lakiernika któy wg. mnei jest fachowcem w tej branzy
    ASO Daweoo, czy tez musze przystać na lakiernika poleconeggo przez
    ubezpieczyciela ?

    Czy mogą mnie zmusić do naprawy gotówkowej ?

    Czy jest jakaś kwotta MINIMALNA od jakiej zakąłd zacyzna odpowiadać, a poniżej
    której jesli jest szkoda zakład nie odpowiada ?

    Prosze o POMOC 0505 863 673
    gg 4213716