  • Data: 2002-11-13 18:09:51
    Temat: Re: KOLIZJA drogowa - prosze o porade
    Od: "carlosky" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel_I" <danielei@/tnij/poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aqqi4i$hi4$1@news.onet.pl...
    "carlosky" <k...@p...pl> wrote in message
    news:aqm8iv$spl$1@news.onet.pl...

    > jesli auto ma 2 lata, jak wczesniej pisales, to wszystkie czesci zostana
    > zakwalfikowane do wymiany

    Ogólnie jest to nieprawda. W niektórych przypadkach nawet gdy mamy do
    czynienia z fabrycznie nowym autem uszkodzonych części nie wymienia się
    na nowe choćby dlatego, że sama wymiana jest dość inwazyjna (a co za
    tym idzie - mimo, że kosztowna, to nie bez skutków ujemnych na przyszłość)
    i leży to po prostu w interesie poszkodowanego.

    wymiana dzrzwi, klapy, zderzakow, nadkola, rozwalonej chlodnicy tudziez
    zderzakow jest wg Ciebie inwazyjna i nieoplacalna dla poszkodowanego???

    >Również nieprawda. Dwa lata temu otrzymałem zwrot kosztów wynajęcia
    samochodu,
    >a uszkodzone auto było jak najbardziej prywatne.

    miales sporo szczescia, i jest to raczej wyjatek niz regula

    pozdrawiam,

    carlo
    SkyDive is my favourite waste of time