  • Data: 2004-11-21 19:19:52
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtwt8i1mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Sun, 21 Nov 2004 20:00:25 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    > napisał:
    > Potrafi pan udowodnić, że policjanci strzelali z zamiarem pozbawienia
    > życia? Bo jeżeli nie, to uzywanie określenia "morderstwo" jest
    > nieuprawnione.

    Nieuprawnione jest strzelanie na oślep i zabijanie niewinnej młodzieży.
    Kiedy już zabito niewinnego człowieka z broni palnej jest to morderstwo i
    nie o słówka tu chodzi.
    Czy pan to nazwie Safari, czy morderstwo, czy wypadek jej rodziców to nie
    interesuje zapewne. Mnie też nie. Fakt jest faktem, że ta dziewczyna nie
    żyje i wina leży po stronie strzelającego, bo sama ta broń nie strzelała do
    niewinnej młodzieży.

    > Wszystkie okoliczności wskazują, że był to nieszczęśliwy
    > wypadek bedacy następstwem tragicznej omyłki.

    Okoliczności ustalone przez sitwę?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.