  • Data: 2004-11-21 19:20:38
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cnqp2e$bp7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No to jeszcze raz pytam co za idiota zakupił taką broń dla policji, skoro
    > nie da się odróźnić amunicji?

    Prosze zapytac.
    http://www.kgp.gov.pl/

    > A może jednak się da rozróźnić w takim razie?
    > No to niech się pan zdecyduje, skoro pan się już zna.

    Nigdzie nie pisalem, ze nie mozna rozroznic.
    W pewnych okolicznosciach z " tamta" amunicja bylo to utrudnione i dlatego ta
    tragedia.

    > Czyli w stresie i w rękawiczkach mogę zastrzelić policjanta i nic mi nie
    > zrobią?

    Prosze sprobowac:)

    > Bardzo słuszna uwaga. Tacy ludzie nie powinni mieć broni, a już napewno nie
    > taką, dla której nie da się rozróźnić naboi.

    Ale jak trwoga to do Boga?

    > Gdzie ładowałem taki magazynek broni gładkolufowej? Napisałem, że
    > gładkolufowej?

    A tu:'A jak pan myśli? Nie zobaczy pan po kolorze co wystaje z łuski, kiedy ma pan
    w ręce magazynek odwrócony nabojami w stronę oczu przed załadowaniem, choćby
    po to, by sprawdzić, czy nie jest pusty? Nie odróżni pan gumy, od
    błyszczącego metalu? W butach też nie odróżnia pan metalowej podeszwy od
    gumowej?"

    > A skąd pan wie, że jest OK, skoro jeszcze niedawno się pan nie znał?

    Przyczyna tragedii w Lodzi bylo zaladowanie nieodpowiedniej amunicji.
    Co do samego wypadku ma bron?
    Aaa szybko sie ucze.
    Zna pan ten adres http://www.google.pl?

    pozdr