  • Data: 2004-11-21 19:56:07
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshtxjizdmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Czyli policja powinna dobrym słowem zachęcać bandytów do poddania się? Bo
    > pałami tez krzywde można zrobić.

    Zaraz podleci z pałą do niewinnej dziewczyny, która sprzedaje gofry i
    zacznie ją bić aż zatłucze na śmierć?
    W której komendzie tacy policjanci pracują? Może u pana w mieście panie
    magistrze.
    Skąd pan jest?

    > Pisał pan panie doktorze o odróżnianiu amunicji ostrej od umowej przy
    > ładowaiu magazynka.

    No i co z tego wynika? nie ma amunicji gumowej w magazynkach? Nawet jak nie
    ma nigdzie na całym świecie automatycznej broni na amunicję gumową, to co to
    zmienia? Zastrzelili niewinnych ludzi. O tym mówimy.

    > A skoro amunicja gumowa przeznaczona jest tylko do broni gładkolufowej, i
    > taką bronią posługuiwała się policja w trakcie omawianych wydarzeń
    > najzupełniej uzasadnione było przyjęcie, że właśnie taką broń ma pan na
    > myśli.

    Właśnie nie miałem na myśli tej konkretnej broni dla której amunicja ostra i
    gumowa wygląda tak samo i dlatego w sumie chyba wszystko jedno według pana
    jaką się strzela i do kogo, byle się strzela.

    > Sprawdził w internecie. ja też. Bo w odróżnieniu od pana nie mam zwyczaju
    > wypowiadania sie na tematy, o których nie mam pojęcia.

    A ma pan pojęcie o sprawiedliwości na "S", którą według pana można jedynie
    znaleźć w encyklopedii i ogólnie o prawie, które jest niesprawiedliwe, a
    powinno być.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.