  • Data: 2004-11-21 20:13:08
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.1c0b11ffcead6979989904@news.tpi.pl...
    > Ostry naboj jest tez ciezszy. I nie chrzan tu nic o magazynkach ...

    Dlaczego w ogóle policja ma naboje ostre do broni gładkolufowej? Następne
    ważne pytanie, skoro nie ma w Polsce kary śmierci. Czekam na odpowiedź panie
    magistrze Falkenstein, skoro pana tak to bawi.

    Czy po to żeby mordować ludzi w czasie zamieszek i niewinną młodzież przy
    okazji?

    Do akcji przeciw zorganizowanej przestępczości? Tam przydałaby się raczej
    broń automatyczna tzw. maszynowa z amunicją ostrą w magazynkach, jakiej
    używa armia amerykańska, a nie ładowana nabój po naboju, bo mafie zwykle
    mają kbk AK i krótką broń palną powtarzalną z magazynkami, a nie dubeltówki
    myśliwskie, lub pukawki gładkolufowe dla ubogich.

    Nie ma magazynków w broni gładkolufowej jakiej używa polska policja to nie
    ma. Nie będę się upierał, jeśli wy macie rację w sprawie nieistniejącego
    magazynka dla amunicji gumowej. Nie strzelałem z takiej policyjnej broni.

    Dzięki tej dyskusji poznałem więcej szczegółów, o których mogłem nie
    wiedzieć. Co nie zmienia faktu, że zamordowano niewinnych ludzi. Dowodem
    morderstwa jest zakup amunicji ostrej do broni gładkolufowej, której użyto.
    Zakupiono tą amunicję z myślą o pozbawianiu życia ludzi podczas zamieszek, w
    których taka broń jest używana, w kraju w którym nie ma kary śmierci nawet
    dla winnych okrutnych przestęstw jak np. zamordowanie księdza Jerzego
    Popiełuszki.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.