  • Data: 2004-11-21 19:29:25
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 20:19:52 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opshtwt8i1mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Nieuprawnione jest strzelanie na o?lep i zabijanie niewinnej m?odzie?y.

    A uprawnione jest obrzucanie policjantów płytami chodnikowymi? Bo ten
    aspekt całego zajścia wydaje się pan pomijać. Ni neguję przy tym faktu, że
    amunicja typu brenneke nie jest przeznaczona do strzelania do ludzi i
    uzycie jej było niezgodnie z przepisami.

    > Kiedy ju? zabito niewinnego cz?owieka z broni palnej jest to morderstwo i
    > nie o s?ówka tu chodzi.

    Panie doktorze. To jest grupa pl.soc.prawo i tutaj rozrózniamy pojęcia
    morderstwa, zabójstwa i nieumyślnego spowodowania śmierci. Jeżeli panu to
    nie odpowiada proszę przenieść się na inna grupę. Nikt tu po panu płakał
    nie będzie.

    > Czy pan to nazwie Safari, czy morderstwo, czy wypadek jej rodziców to nie
    > interesuje zapewne. Mnie te? nie. Fakt jest faktem, ?e ta dziewczyna nie
    > ?yje i wina le?y po stronie strzelaj?cego, bo sama ta bro? nie strzela?a
    > do niewinnej m?odzie?y.

    Wina, to także słowo, które w prawie ma ściśle okreslone znaczenie. Radzę
    się z nim zapoznać.

    > Okoliczno?ci ustalone przez sitw??

    Bo pan oczywiście wie lepiej, zna się lepiej i ma rację.

    --
    Falkenstein
    skazania.