    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Date: Wed, 15 Mar 2006 16:17:20 +0100

    > Doprawdy???? Pwiedz to nastolatce (może nawet i dziewicy), którą spił i
    > przeleciał jakiś niewyżyty dupek. A dodanie tabletki gwałtu też nią jest, no
    > pewnie, mogła nic nie pić. Tak samo jak założenie kusej spódnicy - sama
    > chciała. Wybacz, ale dla mnie wprowadzenie członka nawet podczas snu jest
    > gwałtem - bo dobrowolny seks polega na świadomości tego co sie dzieje i
    > obopólnej zgodzie na takie zachowanie seksualne. I nie mówię tu o byciu pod
    > wpływem alkoholu, bo spicie nijak ma się do bycia na rauszu.

    Mowimy o 18 letniej sprawnej psychicznie dziewzynie ktora jest wstanie
    przewidziec jak sie zachowa po dobrowolnym wypiciu alkoholu. W takim
    przypadku podanie jej alkoholu nawet w zamiarze pozniejszego korzystania
    z tego nie jest gwaltem przez podstep (Prawo Karne Gardocki).
    Zupełnie inna sprawa jest zgwalcenie podajac tabletke gwaltu, CHYBA ze
    panna wie o tej tabletce i zgadza sie na jej wypicie, jezeli bedzie jej
    podana pokryjomu to oczywiscie bedzie zgwalcenie przez podstep.
    FAkt noszenia krrotkich spodniczek nie uprawnia nikogo go gwaltu nie
    wstawiaj w moje usta slow ktorychnie napisalem.

    > O co? Tak natura stworzyła kobiete, że swoja gotowość seksualną wyraża przez
    > nawilżenie pochwy. Będziemy teraz dyskutować o biologi? Ponadto wybacz, ale
    > ofiare gwaltu "przesłuchuje" także w "normalnej" procedurze psycholog.

    no i co ze psesluchuje, jestes strasznie naiwna skoro nie potrafisz
    sobie wyobrazic GRY kobiety. Mozna sie do wsystkiego przygtowoac

    > kolejności
    > zgłosi
    >
    > W każdym zawodzie są czarne owce. Są ludzie i ludziska.

    o jakim ty zawodzie piszesz? Ja pisze o zwyklych ludziach ktorzy
    zglaszaja fakt gdy dojdzie do nich jak sie 'zeszmacily'.
    Lub z zemsty badz z innego powodu.

    > Już to pisałam. Jest szereg działań operacyjnych policji + zeznania ofiary,
    > że czyn i wina są wysoce uprawdopodobnione. Każdy przypadek jest inny, to
    > naturalne, że zeznania ofiary nie są przyjmowane bezkrytycznie, ale nie jest
    > tak, a na pewno nie powinno, iż zeznania owe są tylko sztuką dla sztuki i
    > nie są brane pod uwagę. Litości....

    juz mamy sprezcznosc, pisalas ze zeznanie ofiary stanowi dowod koronny ..
    Nie pisz mi o litosci, ja sie ptam o przypadki gdy dobrze przygtopowana
    osoba Cie oskarzy, dopasuje godziny i co wtedy?
    Idac Twoim sposobem rozumowania sad powinien oprzec sie na zezaniach
    pokrzydzonego i na tej dpostawie Cie ukarac.

    > i tlumacze ze nie jest marym plucie w takich przypadkach
    >
    > Przecież ty sam plujesz, mówisz że są bezuzyteczni i im sie nie chce dowodów
    > zbierać, trzeba samemu zabawic sie w szeryfa i śledczego.

    mozesz wskazac moj teskt w ktorym tak pisze? To raz a dwa co innego gdy
    policja ma szukac dowodu 100 w tygodniu zgloszenia rozboju czy
    morderstwa a co innego ofiara ktora bardzo to pzezywa

    > Pod warunkiem, ze sie do lombardu opycha, a mechanizmy zazwyczaj sa inne.

    pzrestan pieprzyc, jest mnostwo mozliwosci, predzej czy pozniej dochodza
    do skradzionych rzeczy, do paserow itd, nie mozna z tego powodu
    przyjmwac ze faktyczni dany przedmiot zostal skradziony przez Xa jezeli
    nie ma na to dowodu.

    P.